ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

قتل پدر یک خانواده توسط پسر بی‌رحم در مشهد+ عکس

  • کد خبر: ۲۱۴۳۴۵
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
قتل پدر یک خانواده توسط پسر بی‌رحم در مشهد+ عکس
سلامت روانی مردی که پدرش را کشته و مادر و خواهرش را زخمی کرده است، از سوی پزشکی قانونی تایید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دهم شهریور سال گذشته، وقوع جنایتی هولناک در مشهد، نیرو‌های انتظامی را به طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در خیابان کشاورز کشاند. بررسی‌های مقدماتی حکایت از آن داشت که جوان ۳۴ ساله‌ای به نام «جعفر» با خشمی بی انتها به جان اعضای خانواده اش افتاده و همه آن‌ها را با ضربات وحشتناک کارد آشپزخانه به شدت مجروح کرده است. درحالی که هنوز بررسی‌های اولیه ادامه داشت ناگهان خبر مرگ پیرمرد ۷۲ ساله (پدرخانواده) در بی سیم‌های پلیس پیچید و بدین ترتیب روند تحقیقات با دستورات تلفنی قاضی ویژه قتل عمد به سوی «جنایت» تغییر یافت. طولی نکشید که با حضور قاضی «محمود عارفی راد» در صحنه درگیری مرگبار مشخص شد اعضای خانواده برای خواب شبانه آماده شده بودند که مادر با فشردن کلید برق، لامپ‌های روشنایی را خاموش کرد وپذیرایی در تاریکی فرو رفت.

قتل پدر یک خانواده توسط پسر بی‌رحم در مشهد+ عکس

در همین هنگام ناگهان پسر ۳۴ ساله او که خود را «پادشاه» می‌نامید در حالی که دسته زرد کارد بزرگ آشپزخانه را در دست داشت در میان تاریکی ظاهر شد و به سمت خواهر ۳۷ ساله اش هجوم برد. او به جیغ‌های دلخراش خواهرش نیز توجهی نکرد وتیغه کارد را بر پیکرش فرود آورد. مادر «جعفر» که این صحنه دلخراش را دید به یاری دخترش آمد، ولی او نیز با ضربات کارد «پادشاه» نقش بر زمین شد. در این شرایط پیرمرد ۷۲ ساله از جا بلند شد تا کارد خون آلود را از چنگ پسرش خارج کند، ولی او نیز هدف ضربات بی رحمانه قرارگرفت به گونه‌ای که تیغه کارد بیش از ۲۰ بار پیکرش را خراشید واندام نحیفش را خون آلود کرد.

همزمان با فرار «جعفر» از این صحنه هولناک، همسایگان به طبقه دوم ساختمان آمدند وبی درنگ با نیرو‌های امدادی تماس گرفتند. دقایقی بعد پیکر پدر خانواده به بیمارستان رضوی و همسر ودخترش به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافتند، اما لحظاتی بعد «غلامرضا ح» براثر اصابت ضربات کارد که عمق برخی از آنان به ۱۰ سانتی متر می‌رسید، جان خود را از دست داد ومادر و دختر از مرگ نجات یافتند؛ بنابراین گزارش، هنوز تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد در صحنه جنایت به پایان نرسیده بود که همهمه‌ای در میان ساکنان ساختمان پیچید ومشخص شد «جعفر» با همان لباس‌های خون آلود به صحنه جرم بازگشته است به همین دلیل قاضی «عارفی راد» بی درنگ دستور دستگیری وی را صادر کرد و عوامل انتظامی نیز در یک اقدام غافلگیرانه حلقه‌های قانون را بر دستان وی گره زدند.

در همین حال مادر ۶۵ ساله «جعفر» که در مرکز درمانی بستری بود، درباره چگونگی وقوع این جنایت تکان دهنده به قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد گفت:پسرم که خود را «پادشاه» می‌نامد به مواد مخدر اعتیاد دارد و در بیمارستان روان پزشکی مشهد هم بستری شده است او یک کارد از قبل خریده بود و حال طبیعی درستی نداشت. شب هنگام وقتی لامپ‌ها را برای خواب شبانه خاموش کردم ناگهان با همان کارد دسته زردی که داشت به سوی ما حمله ور شد و من دیگر چیزی نفهمیدم...

ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که «جعفر» ۱۰ سال از عمرش را نیز پشت میله‌های زندان گذرانده است و زمینه‌هایی از اختلالات روانی دارد به همین دلیل و با دستور ویژه قاضی «محمود عارفی راد» وی برای اظهار نظر تخصصی درباره سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد، اما کمیسیون تخصصی پزشکان، پس از انجام معاینات دقیق و مصاحبه با متهم مذکور، سلامت روانی وی را تایید کردند واو را مسئول اعمال خودش دانستند. این گونه بود که «جعفر» به صحنه جرم هدایت شد و در حضور مقام قضایی، جزئیات قتل پدرش را شرح داد. در بازسازی صحنه قتل نیز سروان منفرد (افسر پرونده) به تشریح خلاصه‌ای از محتویات پرونده و اعترافات وی در پلیس آگاهی پرداخت وسپس متهم مذکور برای طی مراحل دادرسی روانه زندان مرکزی شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->